lørdag 31. mars 2012

To grunner til at det er taust på bloggen


Den ene er at jeg er skikkelig dårlig
Den andre at jeg har det skikkelig bra
Men jeg vil for egen del prøve å logge så ofte som mulig…så kan jeg følge min egen behandling og helsemessig utvikling.
I dag kom jenta hjem fra Trondheim. Noe jeg ble enormt glad for <3
Jeg har vært helt frisk i dag…akkurat som jeg var før.
Glemt er alt ubehag og jeg ødelegger ikke den gode følelsen med å grue meg til tirsdag.
Leste på nettet om en fyr som angret på behandlingen selv om han ble kvitt hepatitt C-en. Han følte at han ikke ble psykisk bra igjen. Skremmende, men det er jo flere som er glad for at de har tatt behandlingen og føler seg mye friskere i etterkant.
Det er en ting som jeg håper kan hjelpe meg litt. Det er å tenke tre bra ting jeg har gjort i løpet av dagen (stort og smått…noen dager veldig smått), Tre ting jeg har å være takknemmelig for (masse å ta av) og tre ting som er utfordringer som jeg trenge hjelp til (ikke nødvendigvis noe andre skal hjelpe med, men gjerne noe jeg selv skal jobbe med…f.eks hjelp til å fikse denne behandlingen. Ideen har jag fått av Heidi og hun har lest om det i en bok av Mia Törnblom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar