tirsdag 10. april 2012

3. sprøyte


Jeg satt tredje sprøyte for en time siden. Drikker nå ingerfærte og håper det hjelper mot kvalmen som kommer etter hvert. Jeg blir ikke veldig kvalm…bare bitte litt. Jeg gråt en skvett og syntes synd på meg selv som må gjennom denne kuren. Ny sprøyte…nå som jeg hadde det så bra. Jeg håper inderlig at bivirkningene ikke blir så ille denne gangen. Men Wenche sa at man ikke kan vite fra gang til gang.
Jeg fikk den forståelsen av at virusmengden var gått ned, men det hadde også blodtrykket og antall hvite blodlegemer. Jeg var litt ekstra ukonsentrert for jeg kom et kvarter for sent sykehuset. Hadde sovnet på såffaen, og bestilte derfor taxi. Etter et kvarter ute i regnet etterlyste jeg taxien på sentralen. Men taxisjåføren hadde annulert turen, sannsynligvis fordi det var en for kort tur ifølge mannen på sentralbordet. Endelig kom en snill taximann og kjørte meg, men jeg ankom senere enn om jeg hadde gått.
Kommer jeg gjennom denne kursen skal jeg blir sååå inni hampen snill og grei.

2 kommentarer:

  1. Bare litt bivirkninger i natt og når jeg våknet i halv to tiden var formen helt fin. Jeg føler meg så heldig og nyter hvert sekund.

    SvarSlett
  2. Rettelse:
    Det er enzymene på leveren som har gått ned (Alat). Virusmengden måles om 14 dager. Asat hadde også gått ned. Jippi yah

    SvarSlett