tirsdag 24. april 2012

Natt etter 5. sprøyte


I morges tok jeg blodprøver og senere på dagen var jeg hos sykepleier Wenche. Blodprosenten har gått ned, blodtrykket har gått ned og antall hvite blodlegemer har gått ned. Ikke rart jeg er trøtt. Men Alat og Asat var også godt ned og det er jo glade nyheter. Svar på om virusmengden har gått ned har vi ikke fått enda.
Jeg nekter meg ikke søvn i det hele tatt. Jeg sover alt jeg er kar om og så er jeg heller opplagt de timene jeg er våken.

For halvannen time siden satt jeg den 5. sprøyta. Spendt på hvordan morgendagen blir.  
Jeg opplever at jeg er mindre fantasifull…at ikke bare kroppen med også tankene blir daffere. Wenche sa man kunne bli glemsk. Hun sa også at jeg måtte drikke mer vann enn jeg gjør. 

Har hatt mange fine dager denne uka. Vidunderlig.

1 kommentar:

  1. hei... Gordana er skikkelig fin som kommer så ofte på besøk... sjekker ut kommentarbiten nå... greia er vel at man må ha google konto etc for å få lov til å kommentere... prøver å holde meg unna data´n for nakken går fortsatt 12 millimeter for langt til høyre... skikkelig glad i deg Sola.

    SvarSlett