onsdag 22. august 2012

pro et contra


Fremdeles skikkelig slapp, daff, matt, sliten og trøtt, men jeg er ikke deppa og har ikke vondt noe sted. Jeg går glipp av dagene fordi jeg sover så mye, men i går ettermiddag badet Bjørnen og jeg i Holmevann på Sollihøgda. Årets første og antageligvis siste bad for min del. Vi gikk rundt hele vannet og jeg var nokså sliten da jeg kom hjem. Selv små motbakker er utrolig slitsomt og vi måtte gå mange omveier for det var veldig vått skauen.
 Jeg er glad for at jeg takler behandlingen så bra. Jeg tror jeg er heldig som ikke har mye bivirkninger i form av kroppssmerter.  Og jeg har det bra de timene jeg er våken. Da kan jeg vel egentlig ikke forlange mer.
Jeg gikk dessverre glipp av denne soppturen, men fikk et fint bilde av svigers som renser kantareller til julaften.
Huden er veldig veldig tørr og jeg er tørst hele tiden. på den positive siden har jeg oppdaget at jeg har fått innmari lange øyevipper…har aldri hatt så lange og mange tror de falske.  I så fall en kul bivirkning. Jeg bare blunker iherdig så får jeg det som jeg vil.

Mon tro om jeg er halvveis nå? Har mistet oversikten. Skal ta sprøyte i kveld og det tror jeg går fint. Bare litt ekstra trøtt et par dager, men forrige uke hadde jeg ingen vondter og slapp derfor å ta Ibux.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar