onsdag 12. september 2012

Like gla men håre fallera

Jeg har begynt å miste hår på nevnelige og unevnelige steder. Det eneste som vokser er øyevippene.
Jeg har stort sett glad og full av pågangsmot, men kreftene setter en grense. Jeg prøver å ikke kritisere meg selv for mye, men heller gi meg et klapp på skulderen for det jeg faktisk får til.
Jeg kan bruke denne kuren til å starte en nytt og sunnere liv. Nå skjønner jeg hvordan det er når helsa ikke er god. Ikke bare helsa skal jeg ta tak i, men også livet i sin alminnelighet. Jeg er en person med mange planer, men som sjelden fullfører noe som helst. Livet er fullt av løse tråder. Hvis jeg skal få gjort noe med det må jeg fly litt mindre på byen. Jeg er jo ikke akkurat en tenåring.
Life start at 50

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar