onsdag 23. januar 2013

Livet er nokså søtt

-->
Det er nokså dumt for sosiale folk å ha det meste av sitt våkne liv om natta når de fleste andre sover. Jeg må virkelig jobbe med døgnrytmen min. Håper også jeg vil trenge mindre søvn når blodverdiene blir normale igjen.
I tillegg til en døll døgnrytme kan jeg melde om et ekstremt usunt kosthold. Jeg trøstespiser…spesielt glad i sjokois og iskaffe. Jeg nekter meg ingenting og jeg går ikke opp i vekt (blir kanskje bare en anelse kvalm innimellom :-). Er redd for å få sukkersyke…og da blir det jo enda flere sprøyter.
Skjærpings når denne kuren er over, Jorunn!!! Da skal du spise sunnere og gå tur i skog og mark. Jeg hadde også håpet på et glass vin i ny og ne, men det skal man visst være ytterst forsiktig med. I alle fall det første halvåret.
Den 5. februar setter jeg den siste sprøyten (i denne omgang alla fall). Og så skal jeg ta piller en uke etter det. Den 12. februar er kuren over. Jeg skal sjekkes for virustilbakefall etter 1, 3 og 6 måneder. Tenk så deilig livet som virusfri vil bli, men det gjelder å være realistisk.  
Det kommer nok til å mer futt i frua nå utover. Håper bare ikke det blir for mye. Jag kan bli nokså hyper. så husk å ta det med ro selv om du får litt mer energi (denne siste setningen her er en beskjed til meg i framtiden).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar