onsdag 6. februar 2013

Solstrålehilsen fra såffakroken

Det kan kanskje virke som jeg er konstant lykkelig på denne kuren. Full av humør og pågangsmot, men jeg kan melde om nedtrykte dager, men da klarer jeg ikke motivere meg til å skrive.  Men jeg må innrømme at denne kuren har gått greiere enn jeg ble forespeilet. Jeg er heldig og sover meg gjennom treige dager. Jeg sover mellom 12 og 16 timer i døgnet. Så jeg er blitt godt kjent med mitt underbevisste liv. Rimelig masete og absurde drømmer.
Jeg tok sprøyte nr. 46 i går og formen er fin i dag. Tenk bare to sprøyter igjen så er det over. Fordelen med at siste sprøyte ble utsatt med to uker, er at jeg kan kose meg med masse sjokois og iskaffe Jeg har lovet meg selv et bedre kosthold når dette er over. Da er det slutt på trøste og sutrespising. Og jeg vil jo helst ikke gå opp i vekt nå som jeg er nede på trivselsvekten min.
Jeg kribler i magen! Bjørnen og jeg har nemlig bestemt oss for en to ukers harrysydentur i løpet av mars / april. Kanskje Madeira (eller har dere noen andre forslag). Der skal jeg trene meg opp igjen og kanskje få en friskere hudfarge. Jeg skal gå tur og svømme og spise nokså sundt. Fy fillern som jorsol gleder seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar