onsdag 11. juli 2012

Bjørnen sier jeg ikke må glemme de gode dagene


Og dagen i dag har vært en sånn god dag som jeg må ta vare på. Var på kino og så ”På veien til Buenos Aires” Jeg ble så godt humør av den at jeg tror jeg skal la være gråte i kveld :-) Men når dagene er fulle av tungsinn er det vanskelig å tenke at det kan være eller har vært annerledes…


 








I går hilste Bjørn og jeg på en splitter ny verdensborger. Jeg fikk til og med holde vidunderet. Det hjelper på humøret. Seble, mammaen til babyen, har fem barn her i Norge. I tillegg har hun startet en skole for 64 gambiske barn. http://norafriends.com Fint å treffe folk som er engasjerte og som driver med meningsfulle ting. Det er som dynamitt inn i et selvsentrert sinn. Jeg håper jeg kan hjelpe henne med å samle inn penger…etter hvert når jeg blir frisk på nyåret. Jeg og Bjørnen er fadder for prosjektet og oppfordrer dere også til å bli det :-)

Ja, da skal jeg ta sprøyte om et kvarter, og da blir jeg ikke så lykkelig i morgen, men jeg håper jeg får sove masse sånn at dagen likevel ikke blir så verst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar