søndag 15. juli 2012

Kan melde om God helg


Jeg synes det er et stort tiltak å komme seg ut av såffan og sengen, men veldig lurt og komme seg litt ut av og til. Fredag besøkte jeg grandtantebarnet mitt Vilde. Skal bli utrolig hyggelig å følge henne på livets landevei.

Lørdag var jeg på middag hos en venninne i Nittedal og jeg tror kanskje jeg er blitt overtalt til å gå over til et lavkarbokosthold. Jeg er litt ambivalent for jeg redd for ikke å klare det. Men på den annen side kan det jo være et prosjekt nå når jeg er ute av drift. Burde jo satse på helsa. Damene virket i alle fall veldig overbevisende så kanskje jeg skal prøve.
Har hatt en god helg og tenker at kanskje kroppen og psyken begynner å venner seg til å gå på sparebluss. Eller er det for at jeg har truffet mange fine folk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar