onsdag 25. juli 2012

Så lett og glad


at jeg slo av en prat med naboen idet jeg gikk ut med søpla. Jeg skrøyt av den nye plattingen deres! Og småpludret sånn som jeg gjorde før. Jeg føler meg nesten lykkelig. Deilig! Grunnen til denne tilstanden er sikkert at jeg ikke tok full dose med piller og sprøyte forrige uke. Men i kveld er det full guffe igjen. Håper ikke jeg blir for dårlig i morgen, for jeg skal på middag til svoger og svigerinne. Alle blodprøvene viste høyere tall (som dere skjønner jeg ikke dette med blodprosent og hvite blodlegemer…stoler fullt og fast på sykehuspersonalet!). Altså full guffe på sprøyten, men holde dosen Rebetol.

Nå har Anne-Lise kommet på besøk, snart kommer Bjørnen fra padletur hjem for å lag middag til oss. Solen skinner halleluja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar