lørdag 9. juni 2012

Klør meg hvis det klør


Huden er blitt veldig tørr og det klør det klør tiddelibom. Tror det er en kjent bivirkning.  Jeg smører meg masse for å forebygge eksem som jeg har hatt tidligere.
Jeg må stadig ta nye blodprøver fordi antall hvite blodlegemer er veldig lavt.
Jeg har gode dager nå. Jeg synes det går greiere og greiere jo lenger ut i kuren jeg kommer. Jeg er selvsagt veldig slapp, men har ikke vondt og er heller ikke deprimert. Livet smiler sammen med svigers på et landsted i helgen.

1 kommentar:

  1. Hehe... det klør det klør. Kjenner igjen den, men for min del er det noen dager og så forsvinner det igjen. Heldigvis :).

    Er det de nøytrale granulocytter som er lave? Også noe jeg i såfall kjenner meg igjen i, og som har kommet og gått. Akkurat nå er jeg nede i 0,85 og skal på kontrollprøve. Som det står under HepC menyen inne på forumet, er det 0,5 som er grensen for "varsko her" :).

    Så deilig å høre at du har noen gode dager, dem er det verdt å ta vare på :).

    Ha en fin søndag, Jorunn.

    SvarSlett