tirsdag 5. juni 2012

www.hepatitt.org


Ble tipset om www.hepatitt.org i dag. Den siden skal jeg jommen sjekke ut.
I natt sov jeg fra midnatt til klokken atten…Formen i dag har vært knallbra. Utrolig deilig med sånne dager, for i går var en dårlig dag med hensyn til energi.
I dag har jeg kjent glede og vitalitet og jeg nyter det i fulle drag. Jeg har fått ordnet og ryddet litt i forefallende småting. Hver kveld prøver jeg å rose meg selv for tre bra ting jeg har gjort i løpet av dagen. Det trenger ikke være mye, men nok til å fortrenge negative tanker om hvor udugelig jeg er. Det er faktisk en utfordring å venne seg til å ha så lite krefter…at man får gjort så lite. Enten fordi jeg rent fysisk er utslitt eller fordi jeg er nedfor og synes alt er meningsløst. Men dagen i dag har vært god, men utfordringen blir å stå opp tidlig i morgen for å ta blodprøve på sykehuset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar