onsdag 20. juni 2012

Nesten skyter ingen mann av hesten


Siden det var antydning til virus ved forrige blodprøve (etter åtte uker) blir det 48 ukers kur…i stedet for 24 som jeg hadde håpet på. Falt noen tårer, ja. Håper den jeg prøven jeg tok i dag er virusfri (etter 12 uker). Det får jeg vite om en ukes tid.
Jeg må finne en strategi for å finne dagene meningsfulle selv om jeg får gjort lite hver dag. Jeg skal bestille mange filmer på biblioteket i alle fall. Jeg må begynne å lese. Skrive kanskje? Men føler at jeg ikke er så vital og skapende…at hele fysiske og psykiske jeg er på sparebluss. Når sant skal sies så har jeg ikke prøvd alt for mye heller... Så det er utfordringen i ukene framover.
Jeg skulle egentlig få besøk av mirakelet Amalie i går, men så var hun forkjøla. Jeg har veldig lavt immunforsvar og bør derfor unngå sjuke folk. Håper Amalie kan komme å live opp i ståva en annen gang. Det er mange uker igjen av kuren

2 kommentarer:

  1. Hei Jorunn,

    Synd å høre, det er en stor forandring å innstille seg på 48 istedet for 24 uker. Heldigvis er vi mennesker utrolig tilpasningsdyktige, så det blir nok bedre når hodet har justert seg. Da endres fokuset til "det viktigste er å bli frisk".

    Det er flere i samme situasjon på forumet, så stikk gjerne innom hvis du føler for det. Den sosiale kontakten smitter ikke heller :)

    Ønsker deg god bedring, pass på deg selv.

    Rolf

    SvarSlett
  2. Så sant så sant: Fokuset er endret til å bli frisk. Håper at jeg er virusfri på denne tolvukerstesten. HVis ikke er jeg ute å kjører. Lykke til du også...virker som du har tøffe dager.

    SvarSlett