torsdag 8. mars 2012

Udrag fra en e-post til Gro Dahle...sendt for tre minutter siden

To uker etter at jeg har gått på spire og grokurs skal jeg begynne med en behandling som varer et år. Jeg har laget en blogg for venner og kjente. Jeg kommer antageligvis til å være ute av spill et års tid. Og da kanskje jeg kan bruke ledige stunder til å skrive dikt. Jeg tenker på det som en egnet aktivitet da. Ikke det at jeg tror det er noen overordnet mening med dette og/eller hint, men kan hende jeg kan tenke at det er sånn likevel. At dette året skal jeg være rekonvalesent. Akkurat som i gamle dager da følsomme sjeler dro på sanatorier for å kureres for mer eller mindre diffuse plager. Jeg har stjålet et rede (jentas barnerom). Med arbeidsbenk 87cm fra sengen. Ikke lang vei fra drøm til tastatur. Dette kommer jeg til å fikse og jeg gleder meg til skrivekurs en inspirasjon før den første sprøyten settes den 27. mars.

Ja og så en ting til: Jeg lurer på hvilke måltider du vil spise på hotellet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar