mandag 9. april 2012

Drømte jeg drakk vin i natt


Jeg ble skikkelig skuffa over meg selv.
Det er jo førtiseks uker til jeg kan jeg drikke alkohol…og det er egentlig like greit. Fint med en hvit periode…men hvit og hvit: Det er jo vanvittig mye kjemi som skal gjennom kroppen dette året. Piller og sprøyter an mass. + alle vitaminene og omega tre jeg også tar.
I morgen skal jeg ta blodprøve på sykehuset klokken halv ni. Det er veldig veldig tidlig for frua, men jeg må dra så tidlig for at prøvene skal være ferdig analysert når jeg skal til sykepleier Wenche klokken halv to.
I morgen kveld skal jeg sette den tredje sprøyta. Jeg håper det blir til å holde ut for jeg har vært såpass oppesen at jeg har sagt ja til tre fester neste uke. 
Et Krisminne fra sommeren 2011

Jeg tar gjerne imot tips på gode alkoholfrie og friske drikker. Gjerne med lite karbohydrater også.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar