onsdag 18. april 2012

Jeg er ikke den jeg var


Jeg er mye mer nedstemt og skikkelig trøtt, men så har jo blodprosenten gått ned fr 14,6 til 11,8 % Ikke at det sier meg noe…annet enn at jeg er veldig slapp og trøtt. Jeg er heldig som klarer å sove mye. Jeg har mistet matlysten og det er så vidt jeg får i meg noe. Slutt med lavkarbodietten. Jeg har bare lyst på frukt og grønnsaker + vaniljeis. Eneste positive er at jeg går ned i vekt.  Klarer ikke drikke noe særlig heller. Prøver med litt appelsinjuice og vann.
Gordana kommer på besøk i morgen og det gleder jeg meg til. Hun kommer nok til å merke at det ikke er ikke like mye futt i meg som vanlig. Vi har planlagt å se noen episoder Sopranos. Håper jeg fikser det, for i dag har jeg ikke klart å se noe særlig på TV. Radio er også litt voldsomt. Virker som sansene lett blir overstimulert. Hørte på sykehuset at man også kan bli lysømfintlig.
Fikk dessverre ikke gått tur i dag da det ikke fristet å gå ut i regnet. Tror det er viktig å bevege seg jevnlig…hvis ikke kommer musklene til å svinne i løpet av dette året. Det er vår og jeg har heldigvis Kolsåsskogen rett utenfor kjøkkendøren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar