lørdag 21. april 2012

Setter mer pris på de små ting


Ja, sånn er det faktisk blitt. Venne seg til å sette pris på det jeg orker. Jeg har hatt noen gode dager nå. Hørt Sandra spille konsert i går og i dag. Spist middag med fine folk hos Frodebroren min.
Jeg merker at musklene svinner og pusten blir dårligere. Jeg prøver derfor å gå litt hver dag.  Jeg burde nok trene enda mer. Pilates kanskje?
Jeg synes jeg er veldig lur som har startet denne bloggen. Folk kan følge med og folk vil komme på besøk…å være sammen med meg. Det setter jeg stor utrolig stor pris på. Mange sier de har problemer med å kommentere. Kanskje jeg har gjort noe feil med innstillingene?
Jeg var skikkelig trist for noen dager siden fordi jeg trodde jeg aldri skulle bli glad igjen. Det kommer jeg sikkert til å tenke igjen. Det som er sikkert er at det kommer til å gå i bølger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar