onsdag 4. april 2012

Mystisk


Jeg har ikke bivirkninger. Jeg tok sprøyta sånn i tolvtiden i går, og merker ikke noe ubehag. Kanskje bittelitt hvis jeg kjenner riktig godt etter. Da jeg våknet i morgens  ble jeg redd for at jeg ikke hadde fått i meg Interferonen, kanskje jeg hadde gjort noe galt med sprøyta? Men Bjørn stod og så at alt gikk riktig for seg. Jeg ringte bort på sykehuset til assistent Hanne som sa hun aldri hadde fått et lignende spørsmål. Men at det ikke var noe de kunne gjøre annet enn å vente til tirsdag når jeg har time hos sykepleier Wenche.  Håper jeg har fått i meg medisinen og at det ikke er verre enn dette.
Dette ser jommen ut til å bli en bra påske,

2 kommentarer:

  1. dette lover jo godt Jorunn :-))). kanskje kroppen din takler medisinen, rett og slett. krysser fingrene <3
    klem fra Kari

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, da er jeg i så fall superheldig. Jeg er litt tufs tidlig på dagen, men så blir det bedre utover kvelden. Og så blir det bedre for hver dag som fjerner seg fra tirsdagen. Gleder meg til å spise skrei med dei i morgen.

      Slett