tirsdag 3. april 2012

På´n igjen


Andre sprøyte settes om noen få timer! Damtadada
Jeg har det fint i skrivende stund. Jeg har ordet og fikset i saker og ting: Betalt regninger, ryddet, skrevet noen brev på gammalmåten og ringt noen hyggelige og noen nødvendige telefoner. Jeg har planer om å dusje og lakke neglene blåmuntre og kanskje ringe enda et par telefoner.  Ja, så må jeg ikke glemme å drikke kaffe med fløte før kaffetørsten forsvinner. Jeg har nå klart og kose meg med espresso med fløte, men klarer ikke lenger svart traktekaffe som jeg tidligere drakk litervis av.
Jeg nyter øyeblikkene nå og har ikke vett til å grue meg. Noen på word wide web skrev at den første sprøyten var verst, den andre ga mindre bivirkninger og den tredje enda mine bivirkninger. Ja takk…akkurat passe sannsynlig til å være sant. Ingen forbyr meg å håpe.
Hvis jeg igjen skulle falle i den melankolske brønnen, håper jeg at jeg klarer å tenke at jeg bombesikkert blir bra igjen. At vondtene kommer til å gå over og at jeg kommer til å smile og le bare jeg er tålmodig et par dager.
Det er godt og kjenne at jeg har mange venner som bryr seg om meg og som jeg bryr meg om. Vinn vinn situasjon kan man si. Bjørnen har påskeferie og skal hjelpe meg gjennom de tunge dagene.  
Jeg husker en sang fra da jeg var veldig liten. ”Bakom skyen er himmen altid blå, bøy deg ned tippi Jorunn ser du månen og solen”  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar