søndag 1. april 2012

Ingen aprilsnar


Det bobler og syder av varme go´følelser inni meg i dag...jeg er et skikkelig lykketroll, men jeg vet at jeg om noen dager vil være helt på bånn. Menneskesinnet er snurrig. 
En liten brainstorming på hva som er verst med å være deprimert:
Noe av det verste er at jeg opplever av kjærlighetsevnen blir innskrumpet og at følelsen av glede som forsvinner. Den tværende selvforakten, den langsomme leden og det fraværende språket. 
Jeg blir også veldig selvsentrert samtidig som jeg blir overempatisk for lidelsene i verden. Jeg mener da at dette er den riktig måten å se på tilværelsen. For ikke å glemme den avgrunnsdype ensomhetsfølelsen og skrinn avmakt. Sist men ikke minst…og være 110% sikker på at det ikke går over...at jeg aldri, aldri mer skal bli glad igjen :´(
(+ en del verre ting som jeg ikke vil loggføre. )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar